Els dies 13, 14 i 15 de novembre IFEMA va acollir la quarta edició de VENDIBÉRICA, el Saló Internacional del Vènding i la Restauració Automàtica, una fira que s’ha convertit en el principal punt de trobada comercial entre la indústria alimentària, el canal del vènding i la restauració automàtica. Durant aquests tres dies s’han aconseguit reunir més de 200 empreses expositores i 10.000 visitants professionals de més de 55 països, amb la qual cosa aquest saló s’ha consolidat com una de les principals plataformes europees del sector del vènding.
Promoguda per l’Associació Nacional Espanyola de Distribució Automàtica (ANEDA), aquesta fira ha esdevingut un important instrument sectorial al servei del canal del vènding i empreses afins, i mostra la visió més àmplia d’aquesta indústria que s’erigeix com un canal fonamental i en creixement en el marc de les estratègies de distribució de la indústria alimentària.
L’esdeveniment ha reunit tot el col·lectiu professional, des d’operadors fins a fabricants de màquines i distribuïdores expenedores, empreses que ofereixen solucions tecnològiques, equipament i components, la indústria alimentària i de la restauració automàtica, el minivènding, i una nova àrea expositiva de Mundocafé, tot plegat amb l’objectiu de potenciar i generar noves estratègies comercials tant amb els operadors de vènding, com amb tots els actors decisoris per implantar el canal del vènding.
Amb l’objectiu d’ajudar les empreses a guanyar competitivitat en totes les seves àrees de negoci i a adaptar-se per continuar desenvolupant amb èxit la seva activitat empresarial, CEDEC, consultoria líder a Europa en gestió, direcció i organització per a empreses familiars, ha participat en aquesta edició de VENDIBÉRICA 2019 amb un espai propi des del qual ha informat tots els visitants i empreses participants.
Des dels seus inicis CEDEC treballa a l’avantguarda de l’adaptació al canvi, amb la implementació de sistemes de gestió i d’organització que resultin més eficients per a les empreses, per optimitzar els resultats empresarials i treballar, per i per a l’empresari, amb l’objectiu d’ajudar-lo a assolir l’excel·lència empresarial en termes de gestió.
En aquest sentit, la consultoria ha presentat a VENDIBÉRICA la seva eina d’anàlisi empresarial CEDEC Business Intelligence, un programari a mida que, amb l’assessorament de CEDEC, permet a l’empresari treure el màxim partit a la informació de l’empresa, amb l’aportació de visualitzacions interactives de dades gràcies a una interfície clara i intuïtiva que en facilita la comprensió, amb informació precisa i en temps real sobre diferents aspectes de la gestió del negoci.
L’objectiu de CEDEC Business Intelligence és millorar la visió i la gestió de l’empresa mitjançant la transformació de les dades en informació i d’aquesta informació en coneixement pràctic, per optimitzar el procés de presa de decisions del negoci.
VENDIBÉRICA ha estat el marc ideal perquè CEDEC pogués donar a conèixer la seva contrastada metodologia de treball amb l’objectiu d’implementar, a empreses familiars de qualsevol mida i de manera efectiva, una gestió professional i actualitzada, mitjançant l’aplicació de tècniques i sistemes de treball propis.