LAS POSTAS DE CALAHONDA, SA és una empresa l’activitat empresarial de la qual se centra en la gestió immobiliària del Centre Comercial Los Olivos, situat a Sitio de Calahonda, Mijas (Màlaga).
Aquest complex comercial, ubicat estratègicament entre Fuengirola i Marbella, ofereix una àmplia oferta de botigues: des d’un hipermercat SuperSol o una parafarmàcia fins a una perruqueria, una botiga de records o una cafeteria, entre altres serveis. El Centre Comercial Los Olivos posa a disposició dels seus clients una zona d’aparcament gratuïta per a vehicles, pensada per oferir una estada còmoda i d’accés fàcil a tot el complex.
En els darrers anys, LAS POSTAS DE CALAHONDA ha dut a terme una inversió important, fruit de l’aposta clarament estratègica de la direcció, i ha millorat les instal·lacions i ampliat les seves línies de negoci, de manera que ha aconseguit optimitzar més els recursos de l’empresa.
A dia d’avui, LAS POSTAS DE CALAHONDA, SA afronta el seu futur amb les màximes garanties d’èxit. Recentment, l’empresa ha rebut el certificat de “COMPLIMENT DE LA NORMA CEDEC DE QUALITAT EMPRESARIAL” en les àrees d’estratègia empresarial i estratègia comercial, atorgades després de la intervenció i la nova avaluació de la consultora d’organització estratègica per a empreses familiars CEDEC.
Amb aquest segell de qualitat que acaba de rebre, CEDEC acredita el compliment estricte de les normes i els estàndards de qualitat, distingeix l’empresa LAS POSTAS DE CALAHONDA, SA i garanteix la solidesa empresarial en aquests àmbits.
LAS POSTAS DE CALAHONDA, SA treballa per millorar els serveis que ofereix el centre comercial i per garantir la màxima qualitat i satisfacció dels seus clients a cada visita, sempre amb l’objectiu d’assolir l’excel·lència empresarial en la seva gestió.
Col·laboració amb CEDEC, S.A.
LAS POSTAS DE CALAHONDA, SA col·labora des de gener de 2017 amb la consultoria d’organització estratègica empresarial CEDEC capdavantera en gestió, direcció i organització d’empreses familiars des del 1965.
La millora en la seva Estratègia Empresarial i Comercial, van ser les àrees d’actuació en las quals LAS POSTAS DE CALAHONDA, SA i CEDEC van col·laborar per assolir les màximes quotes de Excel·lència Empresarial, qualitat en el servei i el progres i desenvolupament del seu mercat.